ارر های رایج کانکشن ها





ابتدا اعتبار حجمی و زمانی اکانت خود را از طریق پنل کاربری چک کنید

توجه یوزر و پسورد خود را در کانکشن تایپ کنید ( کپی نکنید ) (مختص کانکشن های  PBK و ادرس سرور ها )

سپس در صورتی که با هر یک از ارر های زیر مواجه شدید طبق آموزش ها در این بخش اقدام به رفع مشکل خود کنید

لطفا توجه داشته باشید ارر های کانکشن در هر ISP تقریبا متفاوت است

حتما سیستم را چک کنید و تمامی نرم افزار هایی که احتمال تغییرات در سیستم شبکه و پروکسی شما را دارند پاک کنید

تنظیمات شبکه اینترنت خود را از تنظیمات ویندوز ریست نمایید مودم و سیستم خود را پس از اعمال هر گونه تغییرات Restart کنید
 
 

 

ابتدا در صورت دریافت ارر و مشکل با نرم افزار اختصاصی این بخش را بررسی کنید

بسته شدن نرم افزار اختصاصی ویندوز پس از اتصال !

ارر های رایج 720 و سایر ارر ها ...

وارد این قسمت از ویندوز شوید

Control PanelNetwork and InternetNetwork Connections

کانکشن های Pingpass PPTP و Pingpass L2TP را پاک کنید

سپس ویندوز را ریستارت کنید

در صورت حل نشدن مشکل وارد بخش Device Manager شوید و Wan Miniport ها را پاک کنید

سپس ویندوز را ریستارت کنید

 

در صورتی که همچنان مشکل در اتصال داشته باشید نیز به این صورت عمل کنید
شما میبایست یک بار با کانکشن های PBK و یا ادرس سرور ها اقدام به اتصال کنید تا ارر دریافت کنید

توجه : کانکشن های PBK و ادرس سرور ها در پنل کاربری شما در سایت قرار دارد
 
سپس با توجه به بخش ارر های رایج کانکشن ها اقدام به رفع مشکل V-P-N ویندوز کنید
 
توجه : حداقل پیش نیاز های نرم افزار نصب شوند
Netframework 4
C++
 
توجه : در برخی از ورژن های ویندوز از جمله ویندوز 8 و 8.1 مشکلاتی وجودخواهد داشد ( ویندوز را اپدیت کنید )
 
 

ERROR 691
این ارر به دلیل نداشتن اعتبار کافی یا وارد کردن اشتباه یوزرنیم و رمز عبور نمایش داده میشود
توجه : در صورتی که اکانت شما دارای اعتبار میباشد و همچنان این ارر را دریافت میکنید با پشتیبان سایت ارتباط برقرار کنید

ERROR
The remote name could not be resolved  Pingpass.ir
این ارر به دلیل عدم برقراری ارتباط شما تا سرور سایت است
برای رفع این مشکل مودم و یا سیستم خود را ریستارت کرده و مجدد امتحان نمایید
در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبان سایت ارتباط برقرار نمایید



ERROR 403
The remote server returned and error :(403) Forbidden
مشکل اتصال به نرم افزار به دلیل استفاده از ایپی خارج از کشور
*** شکن خود را خاموش کنید
سیستم و مودم را نیز یک بار ریستارت کنید

در صورتی که خارج از کشور زندگی مینمایید با کانکشن PBK متصل شوید
برای دانلود کانکشن PBK وارد پنل کاربری خود شوید



ERROR 404
The remote server returned and error :(404) Not Found
مشکل اتصال به نرم افزار به سایت
اینترنت خود را چک کرده و در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبان موضوع را مطرح نمایید



ERROR 734 یا Port Opened
این ارر به دلیل نداشتن اعتبار کافی یا نشناختن ادرس سرور است ترجیحا از IP به جای استفاده از DNS استفاده کنید

ERROR 629
فایروال ویندوز و انتی ویروس خود را خاموش کنید برای اطلاعات بیشتر در گوگل سرچ کنید

ERROR 605
سیستم شما با باز کردن Port مورد نظر در Windows مشکل دارد نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم را چک کنید

ERROR 619
این ارر به دلیل مسدود بودن پروتکل PPTP بر روی شبکه است پروتکل L2TP را تست کنید و موضوع را با ISP خود در میان بگذارید

ERROR 621 / 622 /623 / 624 / 625
سیستم شما قادر به استفاده از کانکشن نیست کانکشن را با توجه به این آموزش کانکشن را دستی بسازید

ERROR 711 / 1058 /1062
( Pingpass has Stopped Working )
برای رفع این مشکل پنجره Run را باز کرده و عبارت services.msc را تایپ کنید تا پنجره Services باز شود
به دنبال عبارات زیر بگردید و همه ی آنها را در Start up فعال کنید ( Startup Type ) بر روی Automatic باشد

Remote Access Auto Connection Manager
Remote Access Connection Manager
Plug and Play
Telephony

ERROR 721 / 720
این ارر عموما به دلیل مشکلات ویندوز میباشد
فایروال سیستم و انتی ویروس خود را غیر فعال کنید
شبکه های V-P-N بر روی شبکه شما غیر فعال شده است موضوع را با ISP خود در میان بگذارید
هر دو سرویس PPTP و L2TP را تست کنید
اگر فقط با L2TP مشکل داشتید این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل Disable IPsec.reg را اجرا کرده و سیستم را ریستارت کنید
فرامین زیر را نیز در CMD ویندوز به صورت Run As Administrator اجرا نمائید
netsh winsock reset
netsh int ip reset
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /flushdns

ERROR 807 / 806 / 789
این ارر در پروتکل L2TP ممکن است نشان داده شود ترجیحا از پروتکل PPTP استفاده کنید
برای رفع این مشکل کافیست این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل Disable IPsec.reg را اجرا کرده و سیستم را ریستارت کنید
در صورت برطرف نشدن مشکل فایروال ویندوز و انتی ویروس خود را غیر فعال کنید
سپس این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل UAC Tweak.exe را اجرا کرده سپس بر روی Turn UAC OFF Now کلید کنید
سپس سیستم را نیز Restart کنید



ERROR 809
این مشکل به دلیل بسته بودن پورت پروتکل L2TP بر روی اینترنت شما است طبق اموزش زیر عمل کنید شاید مشکل شما حل شود

این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل Disable IPsec.reg را اجرا کرده و سیستم را ریستارت کنید

اگر مشکل همچنان پابرجا بود فایروال سیستم و انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

ERROR 868
کانکشن جدید را دانلود نمایید



موفق باشید