ارر های رایج کانکشن ها





ابتدا اعتبار حجمی و زمانی اکانت خود را از طریق پنل کاربری چک کنید

توجه یوزر و پسورد خود را در کانکشن تایپ کنید ( کپی نکنید ) (مختص کانکشن های  PBK و ادرس سرور ها )

سپس در صورتی که با هر یک از ارر های زیر مواجه شدید طبق آموزش ها در این بخش اقدام به رفع مشکل خود کنید

لطفا توجه داشته باشید ارر های کانکشن در هر ISP تقریبا متفاوت است

حتما سیستم را چک کنید و تمامی نرم افزار هایی که احتمال تغییرات در سیستم شبکه و پروکسی شما را دارند پاک کنید

تنظیمات شبکه اینترنت خود را از تنظیمات ویندوز ریست نمایید مودم و سیستم خود را پس از اعمال هر گونه تغییرات Restart کنید
 
 

 

ابتدا در صورت دریافت ارر و یا مشکل با نرم افزار اختصاصی به این صورت عمل کنید

بسته شدن نرم افزار اختصاصی ویندوز پس از اتصال !

وارد این قسمت از ویندوز شوید

Control PanelNetwork and InternetNetwork Connections

کانکشن های Pingpass PPTP و Pingpass L2TP را پاک کنید

سپس ویندوز را ریستارت کنید

در صورت حل نشدن مشکل وارد بخش Device Manager شوید و Wan Miniport ها را پاک کنید

سپس ویندوز را ریستارت کنید

 

در صورتی که همچنان مشکل در اتصال داشته باشید نیز به این صورت عمل کنید
شما میبایست یک بار با کانکشن های PBK و یا ادرس سرور ها اقدام به اتصال کنید تا ارر دریافت کنید

توجه : کانکشن های PBK و ادرس سرور ها در پنل کاربری شما در سایت قرار دارد
 
سپس با توجه به بخش ارر های رایج کانکشن ها اقدام به رفع مشکل V-P-N ویندوز کنید
 
توجه : حداقل پیش نیاز های نرم افزار نصب شوند
Netframework 4
C++
 
توجه : در برخی از ورژن های ویندوز از جمله ویندوز 8 و 8.1 مشکلاتی وجود خواهد داشد ( ویندوز را اپدیت کنید )
 
 

ERROR 691
این ارر به دلیل نداشتن اعتبار کافی یا وارد کردن اشتباه یوزرنیم و رمز عبور نمایش داده میشود
توجه : در صورتی که اعتبار اکانت شما 0 روز مشاهده گردد نیز این ارر را دریافت خواهید کرد و میبایست اقدام به تمدید سرویس نمایید
توجه : در صورتی که اکانت شما دارای اعتبار میباشد و همچنان این ارر را دریافت میکنید کلیه سرور ها را در زمان های متفاوت بر روی اینترنت و بازی های خود بررسی کنید
 
همچنین این ارر به دلیل استفاده بیشتر از تعداد کاربر مجاز همزمان از سرویس نشان داده خواهد شد
در صورتی که از سرویس به صورت صحیح دیسکانکت نشده و یوزرنیم شما در سرویس ها انلاین بماند هم این ارر را دریافت خواهید کرد و میبایست چند دقیقه صبر کرده و مجددا متصل شوید
 
 
 

ERROR
The remote name could not be resolved  Pingpass.ir
 
Unable To Connect To The Remote Server

این ارر به دلیل عدم برقراری ارتباط شما تا سرور سایت است
برای رفع این مشکل مودم و یا سیستم خود را ریستارت کرده و مجددا این مورد را بررسی کنید
در صورتی که همچنان این مشکل را دارید از طریق این اموزش بر روی کارت شبکه سیستم از dns های گوگل استفاده کنید
در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبان سایت ارتباط برقرار نمایید


 
 

ERROR 403
The remote server returned and error :(403) Forbidden
مشکل اتصال به نرم افزار به دلیل استفاده از ایپی خارج از کشور
*** شکن خود را خاموش کنید
سیستم و مودم را نیز یک بار ریستارت کنید

در صورتی که خارج از کشور زندگی مینمایید با کانکشن PBK متصل شوید
برای دانلود کانکشن PBK وارد پنل کاربری خود شوید


 
 

ERROR 404
The remote server returned and error :(404) Not Found
مشکل اتصال به نرم افزار به سایت
ابتدا با توجه به این آموزش بر روی کارت شبکه سیستم از DNS های Google استفاده کنید
سپس سیستم و مودم را نیز ریستارت کنید
اینترنت خود را نیز چک کرده و در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبان موضوع را مطرح نمایید


 
 

ERROR 734 یا Port Opened
این ارر به دلیل نداشتن اعتبار کافی یا نشناختن ادرس سرور است ترجیحا از IP به جای استفاده از DNS استفاده کنید

ERROR 629
فایروال ویندوز و انتی ویروس خود را خاموش کنید برای اطلاعات بیشتر در گوگل سرچ کنید

ERROR 605
سیستم شما با باز کردن Port مورد نظر در Windows مشکل دارد نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم را چک کنید

ERROR 619
A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection was closed

در موارد زیر این ارر را دریافت خواهید کرد
1 - این ارر به دلیل مسدود بودن پروتکل PPTP بر روی شبکه است پروتکل L2TP را تست کنید
2 - بالا تر رفتن پینگ داخلی بیشتر از محدوده استاندارد ( برای رفع مشکل این بخش را بررسی کنید )
3 - مشکل داشتن سیستم ( سیستم را ریستارت کنید )
در صورت حل نشدن مشکل بخش ارر 720 را بررسی کنید

 
 
 

ERROR 621 / 622 /623 / 624 / 625
سیستم شما قادر به استفاده از کانکشن نیست کانکشن را با توجه به این آموزش کانکشن را دستی بسازید

ERROR 711 / 1058 /1062
( Pingpass has Stopped Working )
برای رفع این مشکل پنجره Run را باز کرده و عبارت services.msc را تایپ کنید تا پنجره Services باز شود
به دنبال عبارات زیر بگردید و همه ی آنها را در Start up فعال کنید ( Startup Type ) بر روی Automatic باشد


Remote Access Auto Connection Manager
Remote Access Connection Manager
Plug and Play
Telephony

Secure Socket Tunneling Protocol Service

Windows Event Log

Windows Remote Management – WS-Management

 
 
 
ERROR 721 / 720
این ارر عموما به دلیل پینگ داخلی بالا تا سرور ها و یا مشکلات ویندوز میباشد
فایروال سیستم و انتی ویروس خود را غیر فعال کنید
شبکه های V-P-N بر روی شبکه شما غیر فعال شده است موضوع را با ISP خود در میان بگذارید
هر دو سرویس PPTP و L2TP را تست کنید

راه حل اول
ابتدا از خاموش بودن فایروال و انتی ویروس خود اطمینان حاصل کنید
سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید
نرم افزار های زیر را با توجه به نسخه سیستم عامل خود دانلود و اجرا کنید
 
برای ویندوز های 64 بیتی   :   فایل 1   -   فایل 2
 
برای ویندوز های 32 بیتی   :   فایل 1   -   فایل 2
 

ابتدا فایل 1 را اجرا کرده تا فرامین نصب و حل مشکل ویندوز اغاز شود سپس ویندوز را ریستارت کنید

پس از بالا امدن ویندوز فایل 2 را نیز اجرا کنید تا مراحل نصب و و حل مشکل ویندوز اغاز شود سپس مجددا ویندوز را ریستارت کنید

 

راه حل دوم

فرامین زیر را نیز در CMD ویندوز به صورت Run As Administrator اجرا نمائید
 
netsh winsock reset
netsh int ip reset
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /flushdns
 
 
راه حل سوم
اگر فقط با L2TP مشکل داشتید این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل Disable IPsec.reg را اجرا کرده و سیستم را ریستارت کنید
 
 
 
ERROR 806
کلیه پروتکل های PPTP و L2TP اتصال را بر روی اینترنت های خود بررسی کنید
 

ERROR 807 / 806 / 789
این ارر در پروتکل L2TP ممکن است نشان داده شود ترجیحا از پروتکل PPTP استفاده کنید
برای رفع این مشکل کافیست این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل Disable IPsec.reg را اجرا کرده و سیستم را ریستارت کنید
در صورت برطرف نشدن مشکل فایروال ویندوز و انتی ویروس خود را غیر فعال کنید
سپس این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل UAC Tweak.exe را اجرا کرده سپس بر روی Turn UAC OFF Now کلید کنید
سپس سیستم را نیز Restart کنید



ERROR 809
این مشکل به دلیل بسته بودن پورت پروتکل L2TP بر روی اینترنت شما است طبق اموزش زیر عمل کنید شاید مشکل شما حل شود

این فایل را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و فایل Disable IPsec.reg را اجرا کرده و سیستم را ریستارت کنید

اگر مشکل همچنان پابرجا بود فایروال سیستم و انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

ERROR 868
کانکشن جدید را دانلود نمایید



موفق باشید